Spółka RELAX-MED Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na zakup :
Rozstrzygnięcie ofert
1. Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE – Zapytanie 2
Temat: Urządzenie do aktywizacji wkładek buta
2. Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE – Zapytanie 1
Temat: Serwer
Załącznik:
Rozstrzygnięcie ofert – PDF
Data publikacji: 14.08.2024
Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE – Zapytanie 2
Temat: Urządzenie do aktywizacji wkładek buta
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert: do dnia 31-08-2024
Numer ogłoszenia: 101143477
Kryteria i szczegóły ogłoszenia:
Wszelkie dane dotyczące kryteriów dostępne w załączniku:
zapytanie ofertowe nr 2
Załącznik – oświadczenie:
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych:
oswiadczenie_zał 2 a
Więcej informacji:
Bieżące informacje dostępne także w zakładce:
Projekt EENergy
Data publikacji: 14.08.2024
Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE – Zapytanie 1
Temat: Serwer
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert: do dnia 31-08-2024
Numer ogłoszenia: 101143477
Kryteria i szczegóły ogłoszenia:
Wszelkie dane dotyczące kryteriów dostępne w załączniku:
zapytanie ofertowe nr 1
Załącznik – oświadczenie:
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych:
oswiadczenie_zał nr 1
Więcej informacji:
Bieżące informacje dostępne także w zakładce:
Projekt EENergy
2. Oszacowanie kosztu wydruku 2704 zestawów materiałów szkoleniowych.
3. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu psychoedukacji
4. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji żywieniowej
5. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej
6. Oszacowanie kosztów przeprowadzenia szkolenia kadry medycznej z zakresu
nowoczesnych technik rehabilitacji chorób przewlekłych układu kostno-stawowego i mięśniowego.
7. Oszacowanie kosztów szkolenia kadry medycznej.
Aktualizacja 14.07.2020 :
2. Oszacowanie kosztu wydruku 2700 zestawów materiałów szkoleniowych.
3. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu psychoedukacji
4. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji żywieniowej
5. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej
1. Zapytanie cenowe na przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej.
Data publikacji: 22.10.2018
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert: do dnia 29-10-2018
Numer ogłoszenia: 10659
Status ogłoszenia: Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 26 października 2018 r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Przygotowanie oferty nie powoduje zobowiązań wobec Zamawiającego. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą, kurierem lub e-mailem na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu: Paweł Zostawa
7. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail: pawel@relax-med.pl
Osoba do kontaktu: Paweł Zostawa
Telefon: 507179142
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego serwera bazodanowego oraz oprogramowania serwerowego – 1 komplet w ramach projektu współfinansowanego z EFRR.
Kategoria ogłoszenia: Dostawy
Podkategoria: Sprzęt IT
Miejsce realizacji: Rybnik, woj. śląskie
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Zakup serwera i oprogramowania serwerowego w ramach projektu unijnego realizowanego z EFRR (RPO Śląskie 2014–2020, działanie 3.3).
Przedmiot zamówienia
Zakup fabrycznie nowego serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem.
Specyfikacja techniczna:
– Serwer nowy, obudowa Tower, HPE ProLiant ML350 Gen9 lub równoważny
– Procesor Intel Xeon E5 v4 3 GHz
– RAM: 16 GB
– Dyski: 2x 4 TB SATA + 2x 480 GB SSD
– RAID: PERC H330 RAID 0,1,5,10
– Złącza: 3x USB 3.0, 5x USB 2.0, 1x PCIe x16, 2x PCIe x8, 1x PCIe x1
– 2x LAN 1 GB
– Zasilacz
– Licencje: Windows Server 2016 (10 user), SQL Server Standard (20 user)
– Backup software
Obowiązek wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Kod CPV: 48000000-8
Nazwa kodu CPV: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowy kod CPV: 48822000-6 – Serwery komputerowe
Harmonogram realizacji
Okres realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2018 r.
Załączniki
- Oświadczenie Załącznik nr 2
- Zapytanie ofertowe nr 2/2018/RPO WS2
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Ocena oferty
Kryteria oceny i punktacja
- Cena – 50 pkt
- Gwarancja – 20 pkt
- Czas reakcji serwisowej – 10 pkt
- Czas realizacji zamówienia – 20 pkt
Oferta oceniana jest według wzoru: C + G + R + Z
gdzie:
C – cena, G – gwarancja, R – czas reakcji, Z – czas realizacji
Punktacja do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
Z postępowania wyklucza się wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Wykonawca składa oświadczenie wg Załącznika nr 2.
Zamawiający
Nazwa: RELAX-MED Sp. z o.o.
Adres: ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, woj. śląskie
Telefon: 507179142
NIP: 6423209905
Numer naboru: RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18
Informacja dostępna również na stronie:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/10659#ocena
Data aktualizacji: 30.10.2018
Protokół z postępowania
Załącznik: PROTOKÓŁ SERWER PODPISANY
Zobacz w Bazie Konkurencyjności
Data publikacji: 22.10.2018
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert: do dnia 29-10-2018
Numer ogłoszenia: 10657
Status ogłoszenia: Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
- Ofertę zgodną z formularzem należy złożyć do dnia 26.10.2018 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Przygotowanie oferty nie rodzi zobowiązań dla Zamawiającego.
- Jedna oferta na wykonawcę.
- Sposób złożenia: osobiście, kurierem, pocztą lub e-mail: pawel@relax-med.pl
- Kontakt: Paweł Zostawa
- Zamawiający może żądać wyjaśnień do ofert.
Adres e-mail: pawel@relax-med.pl
Osoba do kontaktu: Paweł Zostawa
Nr telefonu: (+48) 507 179 142
Data publikacji: 19.12.2018
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert: do dnia 28-12-2018
Numer ogłoszenia: 13658
Status ogłoszenia: Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 28 grudnia 2018 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożenie oferty nie rodzi zobowiązań wobec Zamawiającego.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Sposób złożenia: osobiście, kurierem, pocztą lub mailowo na pawel@relax-med.pl
- Osoba do kontaktu: Paweł Zostawa
- Zamawiający może żądać wyjaśnień do ofert.
Adres e-mail: pawel@relax-med.pl
Osoba do kontaktu: Paweł Zostawa
Telefon: (+48) 507 179 142
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup Serwera dostępowego wraz z Centralnym systemem zarządzania zabezpieczeniami antywirusowymi – 1 szt., w ramach projektu współfinansowanego z EFRR.
Kategoria: Dostawy
Podkategoria: Sprzęt IT
Miejsce realizacji: Rybnik, woj. śląskie
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Zakup Serwera dostępowego wraz z centralnym systemem zarządzania zabezpieczeniami antywirusowymi – 1 szt., w ramach projektu unijnego (RPO Śląskie 2014–2020).
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
– Serwer Tower, HPE ProLiant ML350 Gen9 lub odpowiednik
– CPU: Intel Xeon E5 v4 3 GHz
– RAM: 16 GB
– Dyski: 2x 2 TB SATA + 2x 6 TB SATA
– RAID: PERC H330 RAID 0,1,5,10
– Złącza: 3x USB 3.0, 5x USB 2.0, 1x PCIe x16, 2x PCIe x8, 1x PCIe x1
– 2x LAN 1 GB, 2x SFP+ 10G
– Windows 10 PRO + zdalne pulpity
– Centralne zarządzanie AV dla min. 30 stanowisk
– Monitoring systemowy + backup
Kod CPV: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe CPV: 48820000-2 – Serwery
Harmonogram realizacji
Do 31 grudnia 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Ocena oferty
Kryteria oceny
1. Cena – 50 pkt
2. Gwarancja – 20 pkt
3. Czas reakcji serwisowej – 10 pkt
4. Czas realizacji zamówienia – 20 pkt
Wyliczenia punktów zgodnie z podanymi wzorami. Maksymalna suma punktów – 100.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczeni są wykonawcy powiązani z Zamawiającym (osobowo lub kapitałowo).
Wymagane oświadczenie – załącznik nr 2.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa: RELAX-MED Sp. z o.o.
Adres: ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, woj. śląskie
Telefon: (48) 507 179 142
NIP: 6423209905
Numer naboru: RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18
Dodatkowe informacje
Link do ogłoszenia:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/13658
Data aktualizacji: 31.12.2018
Protokół z postępowania
Załącznik:
PROTOKÓŁ SERWER 2
Data publikacji: 01.04.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 19-04-2019
Numer ogłoszenia
16535
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Czujnik obrazu CIS
Rozdzielczość skanowania do 600 dpi
USB 2.0
Pobór mocy < 2,5 W
Obszar pokrycia 216 x 813 mm
Szybkość skanowania 3 sekundy na stronę przy rozdzielczości 200 dpi (w czerni i bieli)
Grubość papieru 60–120 g/m2
Sterowniki skanera Twain, WIA
Metoda skanowania Dwustronnie
rozdzielczość skanowania (300/600 dpi)
Skanowanie obu stron w kolorze lub w czerni i bieli
Skanowanie między innymi rachunków, wizytówek, zdjęć, dokumentów w
formacie A4/letter
Automatyczne wykrywanie rozmiaru dokumentu i kadrowanie
Tworzenie wielostronicowego pliku PDF poprzez kolejne skanowanie wielu
pojedynczych arkuszy
Automatyczne wysyłanie mailem, przez SharePoint, One Drive, Evernote,
Dropbox, FTP i foldery archiwa.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 %
2.Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 %
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + N, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
4. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Numer naboru
Inne źródła finansowania
2. Środki własne Spółki.
Data publikacji: 23.04.2019
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ZIKOM Koch Zdzisław ul. Św. Józefa 5 44-200 Rybnik NIP: 6421830529
data wpłynięcia: 18.04.2019
Netto: 3 815 zł
Brutto: 4 692,45 zł
Pełna lista podmiotów
ZIKOM Koch Zdzisław ul. Św. Józefa 5 44-200 Rybnik NIP: 6421830529
Zakład Informatyki Stanisław Adamczyk ul. Jarzębinowa 129, 44-240 Żory NIP: 6510001993
AK Komputery 44-240 Żory ul. Rybnicka 82 NIP: 6510002395
Załącznik nr 2: https://www.relax-med.pl/wp-content/uploads/2019/04/KMBT_211_190423121145.pdf
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199317
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Rejestracja obecności w serwerowni; Czujnik temperatury, zalania oraz dymu; System monitorowania z powiadamianiem
System czujników z powiadamianiem oparty o urządzenia Fergusson FS1WL, FS1HT, FS1SD, FS1MS, FS1SH lub równoważne
Kamera BCS-DMIP1401AM-III lub równoważne
Rejestracja obrazu oraz parametrów czujników lub równoważne
Mini-PC, linux z oprogramowaniem rejestrującym lub równoważne
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół urządzenie monitorowania serwerowni
Data publikacji: 14.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 22-08-2019
Numer ogłoszenia
1201030
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup Rozproszonego systemu RCP, rejestracja czasu pracy– 1 komplet (w każdym punkcie handlowym – 8 lokalizacji)
Czytniki bezprzewodowe, Czytnik kontroler CONTROLSYS SCR-100 terminal RFID TCP/IP lub równoważne
port TCP/IP
Metody identyfikacji karta zbliżeniowa
Pojemność użytkowników 30 000
Pojemność logów 50 000
Komunikacja TCP/IP, RS232/485, Pendrive
Komunikaty wizualne TAK – dioda led (niebieska, zielona, czerwona)
Komunikaty audio TAK – dźwiękowe
Interfejs Wiegand
Antipassback
Alarm antysabotażowy
Podłączenie zamka
Wyjście alarmowe
MIFARE 13,56MHz, HID Prox
zasilanie poprzez POE (przejściówka)
Zasilanie 12V DC 3A
Temperatura pracy 0°C~45°C
Wilgotność otoczenia 20%~80%
Certyfikaty CE, FCC, RoHS
System zarządzanie czasem pracy
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 23.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: Protokół Podpisany Czas Pracy
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1201030#
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199360
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Platforma umożliwiająca m.in.:
– Zarządzanie serwisem przez panel administarcyjny;
– Różne poziomy dostępu;
– Wiele typów produktu; Integracje z dostawcami;
-Elastyczny panek zamówień;
– Waluty i miedzynarodowe podatki;
– Wbudowane API
– komunikacja z systemem ERP;
– Analizy i raporty.
Wdrożenie obejmuje polonizację sklepu, ustawienia podatków VAT, konfiguracja e-maili transakcyjnych, standardowa konfiguracja wysyłki, podłączenie
jednego sposobu płatności on line, zatowarowanie testowe, szkolenie 4 h
Umożliwienie bezpośredniego kontaktu z doradcą ds. sprzedaży bez koniecznej bezpośredniej wizyty jak również możliwość ekspansji produkowanych produktów zarówno na
rynek krajowy jak i w dalszej mierze na rynek zagraniczny
Platforma sprzedażowa zautomatyzowana i ściśle zintegrowana z systemem ERP wraz z wdrożeniem indywidualnego szablonu graficznego zgodnego z najnowszymi standardami
HTML5 i PHP7 oraz dodatkowych modułów:
– wdrożenie zaawansowanych mechanizmów up-selling, cross-selling oraz innych optymalizujących proces sprzedażowy
– system generowania leadów sprzedażowych poprzez wdrożenie modułów newslettera oraz subskrypcji adresów e-mail
– wdrożenie zaawansowanej analityki poprzez narzędzia Google Tag Manager oraz Google Analytics
– wdrożenie czatu do rozmów z klientami w tak zwanym czasie „real time”
– integracja z systemami kurierskimi
– integracja z polskimi i zagranicznymi systemami płatności tj. payu, paypal
integracja z porównywarkami cenowymi tj ceneo, nokaut itp.
– integracja z serwisem opineo.pl
– integracja z portalami społecznościowymi
– wstawienie produktów sprzedażowych, dokonanie szczegółowych własnych opisów i własnych zdjęć graficznych produktów
– podpięcie kanałów social media
– stworzenie szaty graficznej, banerów wizerunkowych
– dostosowanie informacji NFZ dotyczących dofinansowań do konkretnych produktów.
– wykonanie artykułów związanych z tematyką produktową danej platformy sprzedażowej.
– wykonanie regulaminu sprzedaży, zwrotów, informacji o firmie.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół Platforma sprzedażowa
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199369
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup kolektora danych – Terminal działający poprzez WiFI wraz z bazą ładującą – 1 szt
Specyfikacja:
Terminal Zebra MC3300 Standard lub równoważne wraz z bazą ładującą –
BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN
Łączność bezprzewodowa
802.11 a/b/g/n/ac/d/h/i/k/r/w
Prędkość transmisji danych
2,4 GHz: 144 Mb/s
5 GHz: 867 Mb/s
Kanały robocze (w zależności od obowiązujących przepisów)
2,4 GHz: 1 do 13
5 GHz: 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104,
108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140, (144), 149, 153, 157, 161, 165
Bezpieczeństwo i szyfrowanie
WEP, WPA/WPA2 PSK, WPA/WPA2 Enterprise
Certyfikaty
802.11n/ac, WMM-PS, WMM-AC, PMF, funkcje głosowe klasy korporacyjnej, Wi-Fi Direct, WPS
Szybki roaming
PMKID/OKC/CCKM/802.11r
BEZPRZEWODOWA SIEĆ PAN
Bluetooth
V4.1, V2.1 + EDR z niskoenergetyczną łącznością Bluetooth (BLE)
Skanowanie
MC3300 – konfiguracja blokowa/z oknem skierowanym na wprost (kąt skanowania 0°):
SE965 1D, SE4750SR 2D, SE4850 ERI
MC3300 – konfiguracja wieżyczkowa/z obrotową głowicą skanującą:
SE965 1D laserowy
MC3300 – konfiguracja pistoletowa:
SE965 1D, SE4750SR 2D, SE4850 ERI
MC3300 (kąt skanowania 45°):
SE4750SR 2D
Aparat/kamera tylna
13 MP z lampą błyskową (wyłącznie modele Premium +)
(niedostępne w modelu MC3300
w konfiguracji pistoletowej)
Komunikacja NFC
Dostępna dla modeli Premium i Premium +
Panel dotykowy
Panel dotykowy ze szkła Corning® Gorilla® ze szczeliną powietrzną
Podświetlenie
Podświetlenie LED
Gniazdo rozszerzeń
Gniazdo microSD (na karty do 32 GB pamięci)
Połączenia sieciowe
USB 2.0 High Speed (host i klient), WLAN i Bluetooth
Powiadomienia
Boczne diody LED i sygnał dźwiękowy
Klawiatura
Numeryczna
Funkcje głosowe
Obsługa funkcji głosowych PTT (głośnik wewnętrzny)
Audio
Głośnik
Złącze audio (jack)
Wszystkie modele oprócz modelu pistoletowego:
zintegrowane 2,5 mm (wyłącznie modele Premium i Premium +, niedostępne w konfiguracji standardowej)
Przyciski
Dwa programowalne boczne przyciski skanowania
PARAMETRY WYDAJNOŚCIOWE
Procesor
Sześciordzeniowy, 64-bitowy procesor Qualcomm 8056 1,8 GHz z optymalizacją mocy
System operacyjny
Android 7.0 (Nougat) – AOSP;
GMS – wybrane konfiguracje
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół Terminal
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199332
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Urządzenia sieciowe z możliwością obsługi światłowodów np. klasy MIKROTIK lub równoważne wraz z montażem
W skład zestawu wchodzą:
MikroTik Cloud Router lub równoważne Switch 328-24P-4S+RM
MikroTik Cloud Router lub równoważne Switch 305-1G-4S+IN
Urządzenia serii MikroTik Cloud Router Switch z obsługą SFP+ lub równoważne
MikroTik Cloud Router Switch 328-24P-4S+RM lub równoważne
MikroTik Cloud Router Switch 305-1G-4S+IN lub równoważne
Urządzenia serii MikroTik Cloud Router Switch z obsługą SFP+ lub równoważne
Częstotliwość CPU 1200 MHz
Ilość rdzeni CPU 36
Pamięć RAM 4096 MB
Architektura TILE
Ilość Portów Ethernet 10/100/1000 12
Ilość portów SFP 4
Port szeregowy RS232
Ilość gniazd USB 1
Typ gniazda USB microUSB type AB
Zakres napięcia wejściowego 13 – 30 V
Gniazdo zasialjące typu Jack
Monitorowanie napięcia
Monitorowanie prądu Tak
Maksymalny pobór energii 69 W
Sprawdzone w temperaturze otoczenia -20 do +60 C
Monitorowanie temperatury CPU
Monitorowanie temperatury PCB
Nośnik danych NAND
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół sprzęt komputerowy do obsługi wewnętrznej sieci światłowodowej