Spółka RELAX-MED Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na zakup :
Rozstrzygnięcie ofert
1. Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE Zapytanie 2
2. Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE Zapytanie 1
Serwer
Data publikacji: 14.08.2024
Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE Zapytanie 2
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 31-08-2024
Numer ogłoszenia
101143477
Data publikacji: 14.08.2024
Projekt EENergy SMP-COSME-2023-EENEE Zapytanie 1
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 31-08-2024
Numer ogłoszenia
101143477
2. Oszacowanie kosztu wydruku 2704 zestawów materiałów szkoleniowych.
3. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu psychoedukacji
4. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji żywieniowej
5. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej
6. Oszacowanie kosztów przeprowadzenia szkolenia kadry medycznej z zakresu
nowoczesnych technik rehabilitacji chorób przewlekłych układu kostno-stawowego i mięśniowego.
7. Oszacowanie kosztów szkolenia kadry medycznej.
Aktualizacja 14.07.2020 :
2. Oszacowanie kosztu wydruku 2700 zestawów materiałów szkoleniowych.
3. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu psychoedukacji
4. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji żywieniowej
5. Oszacowanie kosztu przeprowadzenia zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej
1. Zapytanie cenowe na przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej.
Data publikacji: 22.10.2018
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 29-10-2018
Numer ogłoszenia
10659
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Serwer nowy
Obudowa Serwerowa Tower
Serwer HPE ProLiant ML350 Gen9 lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Procesor Intel Xeon E5 v4 3 GHz lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Pamięć RAM 16 GB
Dyski:
2 x 4 TB SATA SERWEROWE 7200 obrotów SATA III (6 Gb/s)
2 x 480 GB SSD MTBF 2000000 SATA III (6 Gb/s)
Kontroler PERC H330 RAID 0,1,5,10
Złącza:
3 x USB 3.0
5 x USB 2.0
1 x PCI-e x16;
2 x PCI-e x8;
1 x PCI-e x1
2 x LAN 1 GB
Zasilacz
Licencja Microsoft Windows Server 2016 na 10 użytkowników i 5 urządzeń
Licencja Microsoft SQL Server Standard na 20 użytkowników
Oprogramowanie do tworzenia kopii danych i systemu
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod CPV
48822000-6 Serwery komputerowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- Oświadczenie Załącznik nr 2
- Zapytanie ofertowe nr 2/2018/RPO WS2
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Adres
Piasta, 21 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Numer naboru
Data aktualizacji: 30.10.2018
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: PROTOKÓŁ SERWER PODPISANY
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/10607
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 29-10-2018
Numer ogłoszenia
10657
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
System ułatwiający optymalizację wykorzystania zasobów i zachodzących procesów w organizacji poprzez współpracujące ze sobą następujące moduły:
1. Moduł Kadry i Płace – Zarządzanie zasobami ludzkimi skutecznie dzięki szybkiemu i intuicyjnemu dostępowi do pełnej informacji o pracownikach.
2. Moduł Księga handlowa wraz z księgą inwentarzową – Kompleksowa kontrola finansów firmy z księgowością prowadzoną w oparciu o plan kont.
3. Moduł Elektroniczne Wyciągi Bankowe – automatycznie zaczytuje do systemu wyciągi bankowe pobrane ze strony banku w formie pliku elektronicznego. Moduł wspiera pracę osoby odpowiedzialnej za rozliczenia na wszystkich etapach pracy z wyciągiem bankowym. Rozwiązanie umożliwia importowanie wyciągów bankowych z niemal wszystkich banków w Polsce
4. Moduł Handel – wspiera prowadzenie działalności sprzedażowej przedsiębiorstw o różnych profilach. Podstawowe funkcje umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Moduł jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą funkcjonalność w zakresie rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.
5. Moduł Wypożyczalnia – służy do ewidencjonowania wypożyczanego sprzętu medycznego, który ze względu na wysokie koszty zakupu może być wypożyczany dla pacjenta na dowolny okres. Moduł zapewnia pełną współpracę z modułami CRM i Serwis – dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów i na podstawie częstotliwości przeglądów można zaplanować przyszłe przeglądy i naprawy serwisowe dla każdego urządzenia
6. Moduł CRM dla Pacjentów – Moduł wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z pacjentami. Pozwala na budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z pacjentami – pełna historia leczenia w jednym miejscu oraz pozwala na odwzorowanie procesu rehabilitacji począwszy od pierwszej wizyty w gabinecie a skończywszy na zaopatrzeniu w sklepie medycznym czy też wypożyczeniu sprzętu medycznego.
7. Moduł Serwis – pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych. Dzięki powiadomieniom e-mail lub SMS moduł pozwala na automatyzację procesu informowania firmy o konieczności serwisu sprzętu medycznego czy też potrzebie kontroli wyposażenia firmy zarówno floty samochodowej jak również
pozostałych środków trwałych wymagających przeglądu technicznego.
8. Moduł Harmonogram Zadań – Moduł ten cyklicznie sprawdza, czy w bazie danych istnieją konkretne zadania do wykonania. Wskazuje na zadanie oraz uwzględnia harmonogram, według którego ma być wywoływane. Dzięki swoim funkcjonalnościom Harmonogram zadań zmniejsza pracochłonność obsługi ważnych czynności, liczbę błędów
użytkowników oraz przyspiesza przepływ dokumentów i procedur pomiędzy różnymi działami i pracownikami w organizacji.
9. Moduł E-mail – Moduł jest rozwiązaniem dla pracowników, którzy przesyłają dokumenty drogą elektroniczną. Umożliwia wysyłanie dokumentów w formacie .pdf przy wykorzystaniu wbudowanych mechanizmów obsługi wiadomości elektronicznych. Każdy wysyłany dokument jest widoczny jako wiadomość e-mail z załącznikiem .pdf.
10. Moduł Integracja ze sklepem internetowym – Moduł zapewnia komunikację na linii system ERP – sklep internetowy w obszarze synchronizacji stanów magazynowych, towarów, zamówień czy płatności.
2. Wdrożenie wraz ze szkoleniem do systemu ERP
272 godziny prac wdrożeniowych zintegrowanego systemu ERP przez autoryzowanego partnera oprogramowania ERP
3. Szkolenie systemu ERP
84 godziny szkoleń z oprogramowania ERP dla zarządu oraz pracowników firmy przez autoryzowanego partnera oprogramowania ERP
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
CPV 7200000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia
CPV 79632000-3 Szkolenie pracowników
CPV 80500000-9 Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
1. Posiadają doświadczenie we wdrażaniu systemu typu Enova lub równoważne – minimum 3 wdrożenia. Dołączą do oferty listy referencyjne.
2. Posiadają doświadczenie we wprowadzaniu udogodnień programowych dla firm rozliczających się z NFZ – minimum 1 realizacja. Dołączą do oferty list referencyjny.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 80%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 80.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 80 pkt
2. Czas reakcji serwisowej – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 20 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 10 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + R, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
4. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Adres
Piasta, 21 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Numer naboru
Data aktualizacji: 30.10.2018
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: PROTOKÓŁ ERP PODPISANY
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 28-12-2018
Numer ogłoszenia
13658
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Serwer dostępowy wraz z Centralnym system zarządzania zabezpieczeniami antywirusowymi – 1szt
Specyfikacja:
Serwer nowy
Obudowa Serwerowa Tower
Serwer HPE ProLiant ML350 Gen9 lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Procesor Intel Xeon E5 v4 3 GHz lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Pamięć RAM 16 GB
Dyski:
2 x 2 TB SATA SERWEROWE 7200 obrotów SATA III (6 Gb/s)
2 x 6 TB SATA SERWEROWE 7200 obrotów SATA III (6 Gb/s)
Kontroler PERC H330 RAID 0,1,5,10
Złącza:
3 x USB 3.0
5 x USB 2.0
1 x PCI-e x16;
2 x PCI-e x8;
1 x PCI-e x1
2 x LAN 1 GB
2 x SFP+ 10G
Zasilacz
Licencja Microsoft Windows 10 PRO z zdalnymi pulpitami,
zarządzanymi przez domenę dla conajmniej 30 użytkowników.
Centralny system antywirusowy zarządzający conajmniej 30 stacjami roboczymi.
System do monitorowania conajmniej 30 stacji roboczych oraz sieci z
automatyczną sygnalizacja niepożądanych działań.
Oprogramowanie do tworzenia kopii danych i systemu.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nazwa kodu CPV – Serwery
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt2.Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.4. Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + N, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
4. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 1 dzień roboczy liczony od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Numer naboru
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: PROTOKÓŁ SERWER 2
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/13658
Data publikacji: 01.04.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 19-04-2019
Numer ogłoszenia
16535
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Czujnik obrazu CIS
Rozdzielczość skanowania do 600 dpi
USB 2.0
Pobór mocy < 2,5 W
Obszar pokrycia 216 x 813 mm
Szybkość skanowania 3 sekundy na stronę przy rozdzielczości 200 dpi (w czerni i bieli)
Grubość papieru 60–120 g/m2
Sterowniki skanera Twain, WIA
Metoda skanowania Dwustronnie
rozdzielczość skanowania (300/600 dpi)
Skanowanie obu stron w kolorze lub w czerni i bieli
Skanowanie między innymi rachunków, wizytówek, zdjęć, dokumentów w
formacie A4/letter
Automatyczne wykrywanie rozmiaru dokumentu i kadrowanie
Tworzenie wielostronicowego pliku PDF poprzez kolejne skanowanie wielu
pojedynczych arkuszy
Automatyczne wysyłanie mailem, przez SharePoint, One Drive, Evernote,
Dropbox, FTP i foldery archiwa.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 %
2.Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 %
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + N, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
4. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Numer naboru
Inne źródła finansowania
2. Środki własne Spółki.
Data publikacji: 23.04.2019
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ZIKOM Koch Zdzisław ul. Św. Józefa 5 44-200 Rybnik NIP: 6421830529
data wpłynięcia: 18.04.2019
Netto: 3 815 zł
Brutto: 4 692,45 zł
Pełna lista podmiotów
ZIKOM Koch Zdzisław ul. Św. Józefa 5 44-200 Rybnik NIP: 6421830529
Zakład Informatyki Stanisław Adamczyk ul. Jarzębinowa 129, 44-240 Żory NIP: 6510001993
AK Komputery 44-240 Żory ul. Rybnicka 82 NIP: 6510002395
Załącznik nr 2: https://www.relax-med.pl/wp-content/uploads/2019/04/KMBT_211_190423121145.pdf
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199317
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Rejestracja obecności w serwerowni; Czujnik temperatury, zalania oraz dymu; System monitorowania z powiadamianiem
System czujników z powiadamianiem oparty o urządzenia Fergusson FS1WL, FS1HT, FS1SD, FS1MS, FS1SH lub równoważne
Kamera BCS-DMIP1401AM-III lub równoważne
Rejestracja obrazu oraz parametrów czujników lub równoważne
Mini-PC, linux z oprogramowaniem rejestrującym lub równoważne
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół urządzenie monitorowania serwerowni
Data publikacji: 14.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 22-08-2019
Numer ogłoszenia
1201030
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup Rozproszonego systemu RCP, rejestracja czasu pracy– 1 komplet (w każdym punkcie handlowym – 8 lokalizacji)
Czytniki bezprzewodowe, Czytnik kontroler CONTROLSYS SCR-100 terminal RFID TCP/IP lub równoważne
port TCP/IP
Metody identyfikacji karta zbliżeniowa
Pojemność użytkowników 30 000
Pojemność logów 50 000
Komunikacja TCP/IP, RS232/485, Pendrive
Komunikaty wizualne TAK – dioda led (niebieska, zielona, czerwona)
Komunikaty audio TAK – dźwiękowe
Interfejs Wiegand
Antipassback
Alarm antysabotażowy
Podłączenie zamka
Wyjście alarmowe
MIFARE 13,56MHz, HID Prox
zasilanie poprzez POE (przejściówka)
Zasilanie 12V DC 3A
Temperatura pracy 0°C~45°C
Wilgotność otoczenia 20%~80%
Certyfikaty CE, FCC, RoHS
System zarządzanie czasem pracy
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 23.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: Protokół Podpisany Czas Pracy
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1201030#
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199360
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Platforma umożliwiająca m.in.:
– Zarządzanie serwisem przez panel administarcyjny;
– Różne poziomy dostępu;
– Wiele typów produktu; Integracje z dostawcami;
-Elastyczny panek zamówień;
– Waluty i miedzynarodowe podatki;
– Wbudowane API
– komunikacja z systemem ERP;
– Analizy i raporty.
Wdrożenie obejmuje polonizację sklepu, ustawienia podatków VAT, konfiguracja e-maili transakcyjnych, standardowa konfiguracja wysyłki, podłączenie
jednego sposobu płatności on line, zatowarowanie testowe, szkolenie 4 h
Umożliwienie bezpośredniego kontaktu z doradcą ds. sprzedaży bez koniecznej bezpośredniej wizyty jak również możliwość ekspansji produkowanych produktów zarówno na
rynek krajowy jak i w dalszej mierze na rynek zagraniczny
Platforma sprzedażowa zautomatyzowana i ściśle zintegrowana z systemem ERP wraz z wdrożeniem indywidualnego szablonu graficznego zgodnego z najnowszymi standardami
HTML5 i PHP7 oraz dodatkowych modułów:
– wdrożenie zaawansowanych mechanizmów up-selling, cross-selling oraz innych optymalizujących proces sprzedażowy
– system generowania leadów sprzedażowych poprzez wdrożenie modułów newslettera oraz subskrypcji adresów e-mail
– wdrożenie zaawansowanej analityki poprzez narzędzia Google Tag Manager oraz Google Analytics
– wdrożenie czatu do rozmów z klientami w tak zwanym czasie „real time”
– integracja z systemami kurierskimi
– integracja z polskimi i zagranicznymi systemami płatności tj. payu, paypal
integracja z porównywarkami cenowymi tj ceneo, nokaut itp.
– integracja z serwisem opineo.pl
– integracja z portalami społecznościowymi
– wstawienie produktów sprzedażowych, dokonanie szczegółowych własnych opisów i własnych zdjęć graficznych produktów
– podpięcie kanałów social media
– stworzenie szaty graficznej, banerów wizerunkowych
– dostosowanie informacji NFZ dotyczących dofinansowań do konkretnych produktów.
– wykonanie artykułów związanych z tematyką produktową danej platformy sprzedażowej.
– wykonanie regulaminu sprzedaży, zwrotów, informacji o firmie.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół Platforma sprzedażowa
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199369
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup kolektora danych – Terminal działający poprzez WiFI wraz z bazą ładującą – 1 szt
Specyfikacja:
Terminal Zebra MC3300 Standard lub równoważne wraz z bazą ładującą –
BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN
Łączność bezprzewodowa
802.11 a/b/g/n/ac/d/h/i/k/r/w
Prędkość transmisji danych
2,4 GHz: 144 Mb/s
5 GHz: 867 Mb/s
Kanały robocze (w zależności od obowiązujących przepisów)
2,4 GHz: 1 do 13
5 GHz: 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104,
108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140, (144), 149, 153, 157, 161, 165
Bezpieczeństwo i szyfrowanie
WEP, WPA/WPA2 PSK, WPA/WPA2 Enterprise
Certyfikaty
802.11n/ac, WMM-PS, WMM-AC, PMF, funkcje głosowe klasy korporacyjnej, Wi-Fi Direct, WPS
Szybki roaming
PMKID/OKC/CCKM/802.11r
BEZPRZEWODOWA SIEĆ PAN
Bluetooth
V4.1, V2.1 + EDR z niskoenergetyczną łącznością Bluetooth (BLE)
Skanowanie
MC3300 – konfiguracja blokowa/z oknem skierowanym na wprost (kąt skanowania 0°):
SE965 1D, SE4750SR 2D, SE4850 ERI
MC3300 – konfiguracja wieżyczkowa/z obrotową głowicą skanującą:
SE965 1D laserowy
MC3300 – konfiguracja pistoletowa:
SE965 1D, SE4750SR 2D, SE4850 ERI
MC3300 (kąt skanowania 45°):
SE4750SR 2D
Aparat/kamera tylna
13 MP z lampą błyskową (wyłącznie modele Premium +)
(niedostępne w modelu MC3300
w konfiguracji pistoletowej)
Komunikacja NFC
Dostępna dla modeli Premium i Premium +
Panel dotykowy
Panel dotykowy ze szkła Corning® Gorilla® ze szczeliną powietrzną
Podświetlenie
Podświetlenie LED
Gniazdo rozszerzeń
Gniazdo microSD (na karty do 32 GB pamięci)
Połączenia sieciowe
USB 2.0 High Speed (host i klient), WLAN i Bluetooth
Powiadomienia
Boczne diody LED i sygnał dźwiękowy
Klawiatura
Numeryczna
Funkcje głosowe
Obsługa funkcji głosowych PTT (głośnik wewnętrzny)
Audio
Głośnik
Złącze audio (jack)
Wszystkie modele oprócz modelu pistoletowego:
zintegrowane 2,5 mm (wyłącznie modele Premium i Premium +, niedostępne w konfiguracji standardowej)
Przyciski
Dwa programowalne boczne przyciski skanowania
PARAMETRY WYDAJNOŚCIOWE
Procesor
Sześciordzeniowy, 64-bitowy procesor Qualcomm 8056 1,8 GHz z optymalizacją mocy
System operacyjny
Android 7.0 (Nougat) – AOSP;
GMS – wybrane konfiguracje
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół Terminal
Data publikacji: 06.08.2019
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-08-2019
Numer ogłoszenia
1199332
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Specyfikacja:
Urządzenia sieciowe z możliwością obsługi światłowodów np. klasy MIKROTIK lub równoważne wraz z montażem
W skład zestawu wchodzą:
MikroTik Cloud Router lub równoważne Switch 328-24P-4S+RM
MikroTik Cloud Router lub równoważne Switch 305-1G-4S+IN
Urządzenia serii MikroTik Cloud Router Switch z obsługą SFP+ lub równoważne
MikroTik Cloud Router Switch 328-24P-4S+RM lub równoważne
MikroTik Cloud Router Switch 305-1G-4S+IN lub równoważne
Urządzenia serii MikroTik Cloud Router Switch z obsługą SFP+ lub równoważne
Częstotliwość CPU 1200 MHz
Ilość rdzeni CPU 36
Pamięć RAM 4096 MB
Architektura TILE
Ilość Portów Ethernet 10/100/1000 12
Ilość portów SFP 4
Port szeregowy RS232
Ilość gniazd USB 1
Typ gniazda USB microUSB type AB
Zakres napięcia wejściowego 13 – 30 V
Gniazdo zasialjące typu Jack
Monitorowanie napięcia
Monitorowanie prądu Tak
Maksymalny pobór energii 69 W
Sprawdzone w temperaturze otoczenia -20 do +60 C
Monitorowanie temperatury CPU
Monitorowanie temperatury PCB
Nośnik danych NAND
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt
2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.
3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.
4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.
6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Piasta 21
44-200 Rybnik
śląskie , Rybnik
Numer telefonu
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Data aktualizacji: 14.08.2019
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
Załącznik: protokół sprzęt komputerowy do obsługi wewnętrznej sieci światłowodowej